Je kent het vast: in je bedrijf lopen meerdere projecten tegelijk, medewerkers hebben vragen over bepaalde opdrachten en omdat je niet overal tegelijk kunt zijn, maak je je zorgen over de voortgang. Maar geen paniek! Met HERO blijft geen enkele taak liggen. Onze handige checklists kun je aan elk project toevoegen, zodat je je team helpt om opdrachten stap voor stap gestructureerd af te werken.
Hoe werken de checklists in de HERO software voor vakmensen? Dat is heel eenvoudig: je definieert bepaalde to-do’s en slaat die op in je projecten. Daarnaast kun je in de cloudsoftware concrete taken aanmaken, die je aan een specifieke vakman koppelt en van een deadline voorziet. Dat is vooral in de werkplaats superpraktisch, omdat elke medewerker werkopdrachten mobiel kan openen in de vak-app.
Zo kun je je collega’s er bijvoorbeeld op wijzen waar ze op moeten letten bij het verwerken van kernhout of hoe lang de houtbeschermingsbeits moet drogen voordat de volgende bewerkingsstap aan de beurt is. En trouwens: het aanmaken van checklists kun je met HERO Automation heel makkelijk automatiseren – we adviseren je daar graag over!