HERO Software-prijzen
Eenvoudige, transparante prijzen. Geen verborgen kosten. Kies het abonnement dat bij je past.
24/7 ondersteuning
Intuïtief & Gemakkelijk
EU-servers
Alles-in-één software voor het runnen van jouw bedrijf.
Bevat de volgende highlights:
Offerte & facturen
-
Offertes en facturen
-
Klantendatabase
-
Betaalherinneringen
Projectmanagement
-
Pijplijn management
-
Digitaal planbord
-
Taakbeheer
-
Leveranciersbeheer
Cloud & App
-
Mobiel gebruik
-
Incl. Android- en iOS-app
-
EU-server
Medewerkers beheren
-
Personeelsplanning
-
Tijdregistratie
-
Afwezigheid en vakantie
Slimme automatisering voor meer grip en rust in je hoofd.
HERO CORE + een selectie van de volgende Copilot-functies
Klanten boost
-
Website leadformulier
-
Agendaplanner
-
Email herinneringen
Project power
-
Projectupdates
-
Bestanden overzetten
-
Deadline herinnering
Team efficiency
-
Taakcreatie
-
Meldingen
-
Afspraakherinneringen
Aanvullende diensten
HERO App-Only Gebruiker: € 19 per gebruiker/maand
Geef je personeel meer mogelijkheden
Ideaal voor de buitendienst die essentiële tools op zak wil hebben, maar niet alle functies nodig heeft. Beschikbaar als add-on voor elk pakket.
Soepel starten met HERO
Zorgeloze onboarding, afgestemd op jouw behoeften. Of je nu een doe-het-zelver bent of praktische ondersteuning wilt, wij staan vanaf dag één voor je klaar.
Verhoog uw productiviteit met HERO Automation
Wil je je werkproces nóg efficiënter maken? HERO Copilot neemt terugkerende administratieve taken van je over, zodat jij je kunt focussen op wat écht belangrijk is. Met Copilot bieden we verschillende automatisering modules aan, bijvoorbeeld om een leadformulier op je website te plaatsen, automatisch e-mails naar klanten te sturen één dag voordat een project start, hen te vragen een specifiek formulier in te vullen zodat je alle benodigde informatie hebt, of om een review achter te laten nadat je de klus hebt afgerond.
Tarieven: HERO Copilot abonnementen starten vanaf €49 per maand. De kosten worden per account gerekend, niet per gebruiker, zodat je hele team profiteert van efficiëntere workflows zonder extra kosten per gebruiker. In dit instap abonnement krijg je toegang tot 3 automatiserings modules.

Waarom kiezen voor HERO Software?
✔ Alles-in-één oplossing: Beheer projecten, facturen en teams op één plek.
✔ Gebouwd voor vakmensen: Speciaal ontworpen voor bouw-, installatie- en servicebedrijven.
✔ Flexibel & Aanpasbaar: Configureer en pas alles aan zodat het past bij jullie manier van werken
✔ Eenvoudig & Mobile fitst: Naadloze samenwerking, zowel op kantoor als op locatie.
Veelgestelde vragen (prijzen en abonnementen)
Kan ik maandelijks betalen?
Ja! Als je liever maandelijks betaalt, geldt er een toeslag van €10 per gebruiker per maand. Voor alleen app-gebruikers is dit €5 extra per gebruiker per maand. De contractduur blijft jaarlijks.
Kan ik later gebruikers toevoegen?
Zeker! Je kunt tijdens je contractperiode extra gebruikers toevoegen. Deze worden toegevoegd aan je bestaande contract. Je ontvangt dan een aanvullende factuur voor de upgrade.
Zijn er verborgen kosten?
Nee! Wat je ziet is wat je betaalt. Er zijn geen installatiekosten of verborgen kosten.
Moet ik betalen voor support?
Nee, basis support en onboarding zijn inbegrepen in je abonnement. Voor specifieke implementatie wensen bieden we extra diensten op maat aan.
Wat gebeurt er als ik wil opzeggen?
Kan ik de software testen voordat ik een besluit neem?
Zeker! We bieden een gratis proefperiode van 14 dagen, zodat je HERO Software risicoloos kunt uitproberen voordat je een keuze maakt.