Orderverwerking software met digitale werkbon

Werkbonnen efficiënt beheren met HERO!

Zoek je een intuïtieve software voor je orderverwerking? Gebruik de vaksoftware van HERO voor je order management en verwerk elke werkbon, van het maken van een offerte tot de betaling, in één centrale software!

Onze partners

Inhoudsopgave

Image: Werkbon en functies van HERO
Met de HERO werkbon software kun je je hele orderbeheer organiseren.

Werkbon software voor vakmensen

De eisen voor moderne orderverwerking zijn in elke branche gestegen: klanten verwachten snelle reacties, goede bereikbaarheid, perfecte uitvoering en gemakkelijke betaalmogelijkheden, natuurlijk ook van de vakman. Omdat bij orderverwerking echter niet alleen de uitvoering zelf hoort, moeten verschillende processen optimaal op elkaar aansluiten, om een soepele workflow te garanderen. Een moderne software voor jouw order management is vaak de snelste weg naar meer efficiëntie.

Om het beheer van werkbonnen in het vakwerk te verbeteren, is het handig om alle organisatorische stappen te bundelen en centraal vast te leggen en te verdelen in een orderverwerking software. Hiermee wordt bijvoorbeeld een klantaanvraag direct omgezet in een concreet project, wordt met een paar klikken een passend aanbod gemaakt, taken met één muisklik verdeeld en tenslotte een factuur verstuurd.

Software voor orderverwerking gebruiken en werkbon digitaal beheren

Hoe ondersteunt orderverwerking software de organisatie van een werkbon? Om een soepele werkstroom te garanderen, hebben vakmensen een solide planning, goede communicatie en overzicht over hun middelen nodig. Onze software voor werkbonnen maakt al deze stappen gemakkelijker en draagt zo bij aan meer efficiëntie in het bedrijf.

Vooral bij diensten draait alles om de order management, om vertragingen te voorkomen en direct op problemen te kunnen reageren. Lees hier alles over hoe HERO de digitale orderverwerking vereenvoudigt en al na korte tijd kan bijdragen aan merkbare vooruitgang in snellere processen in het bedrijf.

Ervaringen van onze klanten

“HERO geeft me de vrijheid om overal snel en eenvoudig te werken.”

Matthias - ETM

“Dankzij de cloud heb ik nu altijd toegang tot alle informatie en projectdata – ook onderweg via mijn telefoon.”

Jelle - Doktor House

“De mogelijkheid om medewerkers afspraken toe te wijzen is echt geweldig.”

Marc - Reiners Metall

“Eindelijk staat alles op één plek – door de projectpipeline, procesbewaking en herinneringen wordt er niets meer vergeten.”

Stefan - Fliesen Bohlken

Image: Documenten beheren in HERO vakmansoftware
Beheer je offertes, werkbonnen, facturen en andere documenten in HERO.

Offerte maken

In onze document configurator kun je in een handomdraai offertes voor je klanten opstellen. Je kunt daarbij gebruikmaken van onze praktische sjablonen of je digitale offerte volledig zelf samenstellen. Daarnaast kun je je eigen bedrijfslogo aan je documenten toevoegen en zo de herkenbaarheid van je bedrijf versterken.

Onze software maakt het niet alleen gemakkelijker om een passend aanbod te maken door opgeslagen sjablonen voor documenten, maar vereenvoudigt ook de calculatie. Je kunt offertes maken door losse artikelen uit je persoonlijke artikeldatabase te selecteren, inclusief jouw verkoopprijzen. Ook kun je zelf ‘services’ aanmaken: samengestelde pakketten van meerdere artikelen en loonkosten voor diensten die je regelmatig aanbiedt. Zo hoef je niet telkens opnieuw alles per artikel samen te stellen. Zo heb je in no-time een kant-en-klaar berekende offerte, inclusief totalen en btw-tarieven, die je direct vanuit de software naar je klant kunt sturen of zelfs via de app laten ondertekenen.

Geïntegreerd facturatieprogramma

Bedrijven besteden vaak veel tijd aan het zoeken naar het beste facturatiesprogramma. Wie HERO gebruikt voor de orderplanning in het bedrijf, heeft al een geïntegreerde facturatiessoftware inbegrepen. Het aanmaken van een factuur is super eenvoudig: je kunt een offerte omzetten in een factuur of benodigde gegevens met één klik direct uit een ander document, zoals een orderbevestiging, in de factuur overnemen. Deze kun je vervolgens zonder probleem via e-mail als e-factuur naar je klant sturen.

Even gemakkelijk is het maken van meetdocumenten, betalingsherinneringen, leveringsbonnen en meer, en dat kan natuurlijk ook op je mobiel. Zo heb je niet alleen altijd alle gegevens en informatie bij de hand, maar kun je op elk moment wijzigingen aanbrengen, nieuwe werkbonnen maken of de opdrachtstatus controleren. De software kan dus naadloos in de werkprocessen van je bedrijf worden geïntegreerd.

HERO: Software voor vakmensen, voor op kantoor en op locatie

Afbeelding: Hero vaksoftware
Image: Orders in HERO software
In de HERO App kun je elke werkbon ook mobiel inzien.

Werkbon mobiel beheren

Via de HERO App hebben vakmensen ook op de bouwplaats toegang tot alle belangrijke informatie over een werkbon. In het projectoverzicht heb je direct inzicht in alle relevante documenten, zoals de orderbevestiging, en kun je de toegewezen taken inzien, bewerken en documenteren.

Je kunt ook eenvoudig notities, berichten en foto’s aan projecten toevoegen. Zo zorg je ervoor dat elke werkbon en elk projectdossier up-to-date blijft, ongeacht of je nu op een bouwplaats bent of op kantoor. De HERO App bundelt dus alle communicatie- en projectbeheer in één centrale applicatie.

Maximale flexibiliteit in de HERO cloud

De cloudverbinding in onze werkbon software zorgt voor maximale flexibiliteit tijdens het werk en verbindt je tegelijkertijd met al je medewerkers. De gegevensuitwisseling in real-time via de cloudsoftware maakt het mogelijk om snel te reageren op vragen of problemen op de project locatie, direct vanuit kantoor, zonder het gebruik van meerdere messenger-apps of telefoongesprekken.

Dankzij de cloud-synchronisatie kunnen alle medewerkers tegelijkertijd in de vaksoftware werken en zijn ze altijd up-to-date. Notities maken, meetdocumenten aanmaken, projectfoto’s uploaden en zelfs offertes en facturen maken, met HERO doe je dit eenvoudig op je smartphone of tablet. Zo regel je je hele orderverwerking digitaal en ben je met de cloud en de vakmensen-app overal bereikbaar.

HERO: Software voor vakmensen, voor op kantoor en op locatie

Afbeelding: Hero vaksoftware
Image: Klantbeheer in HERO software
Beheer al je klantgegevens centraal in het CRM-systeem van de HERO orderverwerking software.

CRM-systeem voor je orderverwerking

Welke voordelen heeft HERO ten opzichte van andere oplossingen? Met de vaksoftware HERO kun je niet alleen de orderverwerking managen, maar ook alle andere gebieden van je vakbedrijf. Tot het beheer van het bedrijf behoren ook verlof- en afwezigheid aanvragen van medewerkers. Het voordeel van HERO is dat je dit allemaal kunt organiseren via één enkele werkbon software met een geïntegreerd CRM-systeem, geschikte interfaces en de bijbehorende vakmensen-app.

Je hoeft niet meer van het ene programma naar het andere te schakelen om de klantendatabase en de beschikbaarheid van je medewerkers te bekijken. Je hebt alles centraal op één plek, zo digitaliseer je zonder stress! Alle aangemaakte projecten en klanten worden overzichtelijk weergegeven in het digitale orderoverzicht en de klantenkaart, net zoals het telefoonboek op je smartphone. Zo kun je met de zoekfunctie je projecten en klantgegevens opzoeken en ze direct laten zien.

Projectdocumentatie voor elke werkbon

In onze orderverwerking software hebben je medewerkers ook de mogelijkheid voor digitale projectdocumentatie. Elk aangemaakt project met de HERO App is direct gekoppeld aan de projectdocumentatie en biedt meteen een overzicht van alle open en afgeronde taken. Je kunt overal, via computer, smartphone of tablet, toegang krijgen tot een digitale werkbon en vervolgens de vastgelegde projectdocumentatie bekijken.

In de projectweergave vind je bijvoorbeeld foto's van de locatiebezoek, projectrapporten en andere documenten rondom de werkbon. Alle relevante informatie is direct na het uploaden beschikbaar en kan via e-mail worden verzonden of gedownload voor de postverwerking.

FAQ

Kan ik in HERO mijn volledige orderverwerking doen?


Hoe kan ik in de orderverwerking software een digitale werkbon maken?


Kan ik orders direct omzetten naar facturen (e-facturen)?


In hoeverre kan ik mijn werkbonnen mobiel beheren in de orderverwerking software?


HERO: Software voor vakmensen

Probeer gratis