Software voor loodgieters

Laat je bedrijf stromen als water!

Ben je op zoek naar een gebruiksvriendelijke software voor loodgieters waarmee je je administratieve taken efficiënter kunt afhandelen? HERO biedt je alle functies die je nodig hebt om jouw loodgietersbedrijf digitaal te laten groeien: projectmanagement, klantenbeheer, calculatiesoftware, facturatiesoftware en meer, inclusief een bijbehorende app!

Onze partners

HERO: De perfecte ondersteuning voor uw loodgietersbedrijf

Met een vaksoftware voor loodgieters wordt jouw bedrijf moderner, sneller en betrouwbaarder. Klanten verwachten tegenwoordig dat je altijd bereikbaar bent, snel handelt en de communicatie en betalingen digitaal afwikkelt. Vooral voor bedrijven met een spoedservice, zoals loodgieters en installateurs, is een snelle afhandeling van opdrachten en klussen enorm belangrijk.

De HERO vaksoftware is speciaal ontwikkeld om je te ondersteunen bij al je administratieve taken. Met HERO stel je bijvoorbeeld documenten in slechts een paar minuten op, plan je opdrachten, verdeel je taken en stuur je offertes en facturen direct naar je klanten. Probeer het nu gratis!

Dit zeggen onze klanten

“We kunnen de vaksoftware van HERO absoluut aanbevelen!”

Andi und Marius Schlüter - SHK Schlüter GmbH

“HERO is intuïtief, super eenvoudig te gebruiken en perfect voor de installatiesector!”

André Gundlach - Hans Grebe e. K.

“Met HERO is de dagelijkse administratie eindelijk veel efficiënter en blijft er meer tijd over voor de eigenlijke klussen.”

Kristjan Vidovic - V&U Installation GmbH

“Ik heb ook alternatieven getest, maar geen enkele software werkte zo goed als HERO op mijn Apple-apparaten. En dat altijd zonder storingen.”

Andreas Grabow - Meister Grabow

“Factureren is zo makkelijk - documenten kunnen we eenvoudig omzetten en direct per mail versturen.”

Christoph Jänicke - Udo Muther e.K.

Projectmanagement van planning tot facturatie

De basis van HERO is een CRM dat alle klantgegevens voor projecten en opdrachten automatisch verwerkt. Dit betekent dat alle klantgegevens automatisch worden overgenomen in documenten en in afspraken worden opgeslagen. Je plant afspraken en klussen in het overzichtelijke digitaal planbord.

Bovendien voeg je medewerkers, voertuigen en gereedschappen toe aan de afspraak. Medewerkers ontvangen dan een melding via de HERO app en zien naar welke klant ze moeten gaan en welke uitrusting ze nodig hebben. Tijdens de uitvoering kunnen alle stappen in HERO worden gedocumenteerd via checklists, notities en foto's.

Geautomatiseerd klantenbeheer

Met HERO wordt je klantenbeheer kinderspel. Je kunt het versturen van e-mails naar klanten automatiseren, zodat je klanten op de hoogte worden gehouden van moment dat het project start. Via een verstrekte uploadlink kun je bovendien benodigde bestanden bij klanten opvragen, die dan direct in de juiste projectmap worden opgeslagen. Zo bespaar je tijd en voorkom je onnodig werk bij het beheren van documenten.

Ook de planning van afspraken verloopt soepel: klanten kiezen eenvoudig uit geautomatiseerde afspraak voorstellen en de geboekte afspraak wordt direct in je agenda opgenomen. Met HERO Automation optimaliseer je je processen, versterk je de klantrelatie en creëer je meer tijd voor je vak: ontdek hier meer over HERO Automation!

HERO: Software voor vakmensen, voor op kantoor en op locatie

Afbeelding: Hero vaksoftware
Afbeelding: Hero factuurprogramma

Factuurprogramma voor loodgieters

Een van de belangrijkste functies van de software is het geïntegreerde facturatieprogramma. Bij het opstellen van offertes sleep je artikelen, zoals buizen, wastafels of afdichtingen, en diensten inclusief prijzen eenvoudig via drag & drop in het document: en voilà, je hebt een volledig berekende offerte. Zijn er achteraf wijzigingen of aanpassingen nodig? Dan kun je deze uiteraard direct in het offerte- of facturatiedocument doorvoeren en zichtbaar maken voor de klant.

Heeft de klant de offerte geaccepteerd en is de opdracht uitgevoerd, dan kun je deze met slechts een paar klikken direct omzetten in een factuur. Bij een langere projectduur kunnen meerdere deelfacturen handig zijn om grip op je geld te behouden. Met HERO stel je deze ook probleemloos op: op de volgende facturen worden dan automatisch de reeds gedane betalingen vermeld. Op de eindfactuur is dan het volledige projectverloop inzichtelijk. Factureren was nog nooit zo eenvoudig!

Afbeelding: Hero vaksoftware apple mac

HERO App: Alle informatie mobiel

Een onderdeel van de loodgietersoftware is ook de HERO app voor Android en iOS. Hiermee heb je alle informatie en de belangrijkste functies van de software in een handige mobiele weergave altijd direct bij de hand. Jouw installateurs kunnen via de app niet alleen projectinformatie opvragen, maar ook hun werktijd digitaal registreren en afwezigheden zoals ziekte- of vakantiedagen indienen.

Ook checklists, notities en het uploaden van foto's voor de documentatie van de voortgang van een project zijn via de HERO app mogelijk. Daarnaast kun je klanten met HERO direct op digitale documenten laten ondertekenen. Of je stelt de documenten voor de klantafspraak op of je maakt ze direct op locatie in de app en laat de klant digitaal tekenen. Test HERO nu 14 dagen gratis en overtuig jezelf van de loodgietersoftware!

Afbeelding: Hero offertesoftware

HERO: Vaksoftware voor professionals

Probeer gratis