Software voor digitale handtekening

De HERO app is de eenvoudigste manier om documenten digitaal te ondertekenen op je smartphone of tablet. Maak onderweg eenvoudig offertes en facturen en laat je klanten direct ondertekenen.

Onze partners

Inhoudsopgave

Offertes opstellen en direct digitaal laten ondertekenen

HERO is software voor vakmensen waarin je online offertes kunt maken voor je klanten. Met de functie van digitale handtekening kun je deze rechtstreeks door de klant laten ondertekenen. Als cloudsoftware is HERO beschikbaar op elk apparaat (pc, Mac, smartphone, tablet, enz.) en kan ook via de app voor iOS en Android worden gebruikt.

De digitale handtekening in HERO voldoet aan regels van de Europese verordening inzake elektronische identificatie, d.w.z. een uitgebreide elektronische handtekening of geavanceerde eSignature. Zo haal je niet alleen direct rechtsgeldige handtekeningen binnen, maar bespaar dit ook tijd zodat jouw vakmensen direct aan het werk kunnen.

Image: Factureringssoftware gebruiken

Meer dan een handtekeningsoftware

HERO is meer dan een offerte- en facturatiesoftware met digitale handtekening. Je kunt sjablonen maken voor documenten die je vaak moet maken. Natuurlijk kunnen offertes en andere documenten ook rechtstreeks vanuit de software per e-mail naar klanten worden gestuurd. Als de opdracht is voltooid, kun je de offerte in HERO ook met één klik in een factuur omzetten!

Daarnaast biedt HERO nog veel meer functies die het dagelijkse kantoorwerk van zelfstandigen en mkb vakbedrijven gemakkelijker maken. Jouw opdrachten worden als projecten aangemaakt, waarvan de voortgang altijd zichtbaar is. De projecten worden gepland via een Gantt-diagram, waarmee je taken aan medewerkers kunt toewijzen, processen kunt plannen en bedrijfsmiddelen gericht kunt inzetten.

HERO: Software voor vakmensen, voor kantoor en bouwplaats

Afbeelding: Hero vaksoftware

Mobiele app voor de buitendienst

HERO verzamelt alle informatie centraal in één cloudsoftware incl. app. Opdrachten kunnen worden gepland op de pc op kantoor en toegewezen aan medewerkers in de buitendienst. Deze hebben alle belangrijke informatie direct beschikbaar op hun smartphone en kunnen direct aan de slag.

Tijdens de realisatie kan de voortgang van het project worden gedocumenteerd met foto's en video's die na voltooiing van de opdracht aan documenten kunnen worden toegevoegd. Zo bied je jouw klanten maximale transparantie en kun je indien nodig altijd bewijzen leveren. Ook de werktijd kan met HERO digitaal, projectspecifiek en rechtsgeldig worden vastgelegd. Probeer HERO nu gratis!

Afbeelding: Hero software voor digitale handtekening

HERO: Vaksoftware voor professionals

Gratis adviesgesprek