HERO gebruiken als bouwsoftware
Met HERO maak je gebruik van één software applicatie voor alle organisatorische processen in jouw bouw- of aannemersbedrijf: Documentbeheer, werkvoorbereiding, planning, projectvoortgang en communicatie komen samen in één software. HERO is ERP-software, CRM en bouwsoftware in één en kan efficiënt worden gebruikt in elk vakwerkbedrijf dat actief is in de bouw of installatiesector.
Inhoudsopgave
ERP-software voor bouwbedrijven
In de meeste bouw- en aannemingsbedrijven is het organiseren en plannen van het werk op locatie de grootste uitdaging. Op locatie moet niet alleen een soepel verloop worden gegarandeerd, de betreffende opdracht moet ook financieel de juiste omvang hebben en even aantrekkelijk zijn voor de klant als voor het bedrijf. Met de ERP-software van HERO voor bouwbedrijven en vakmensen lukt dat probleemloos.
Met HERO kun je niet alleen orders berekenen en jouw klanten in recordtijd een professionele offerte sturen, maar ook de hele order plannen en bewaken tot de uiteindelijke betaling. Je beheert klant- en werknemersgegevens, hebt alle documenten voor de boekhouding rechtsgeldig in de cloud opgeslagen en kunt materiaal- en prijslijsten aanmaken om altijd een overzicht van de voorraad en de betreffende kosten te hebben.
Bouwplaatsplanner en bouwdagboek
Het in HERO geïntegreerde planbord (Gantt-diagram) is ideaal voor bouw- en aannemingsbedrijven die hun projecten willen plannen en informatie op één centrale locatie willen bundelen. De bedrijfsmiddelen planning gebeurt in HERO heel eenvoudig via een Gantt-diagram, waarin alle belangrijke medewerkers en informatie aan een opdracht worden toegevoegd. In de cloudsoftware ontvangen medewerkers vervolgens alle updates en informatie in realtime op hun apparaten (pc, Mac, tablet, smartphone, enz.).
In de software kan ook de werktijd worden vastgelegd. Tijdens de implementatie kunnen foto's en video's van de bouwplaats eenvoudig worden geüpload en in de cloud worden opgeslagen. Zo zijn alle werkstappen ook nog achteraf te volgen. Als de opdracht is voltooid, kan een in HERO geschreven offerte eenvoudig worden omgezet in een factuur en rechtstreeks naar de klant worden verzonden, inclusief relevante foto's en andere bestanden.
Eén tool voor kantoor en bouwplaats
Met HERO hebben aannemers en vakmensen slechts één centrale tool nodig om alle processen digitaal in kaart te brengen en zo niet alleen efficiënter, maar ook veiliger te werken. Dankzij de cloudverbinding vindt de communicatie tussen de werklocatie en het kantoor realtime plaats, waardoor alle gaten in de informatie worden opgevuld. Alle medewerkers hebben altijd toegang tot alle belangrijke informatie via de software of de bijbehorende app voor iOS en Android.
Met HERO hebben vakmensen hun kantoor altijd bij de hand en besparen ze aanzienlijk tijd op administratieve taken. Een offerte kan ook direct op locatie bij de klant in de software worden geschreven en direct door de klant worden ondertekend met een digitale handtekening. Met HERO maak je alle documenten in je eigen huisstijl en zorg je zo voor een hoge herkenbaarheid. Je werkt simpelweg efficiënter en bespaart tijd en geld. Hiermee verbetert de winstgevendheid van jouw onderneming. Probeer HERO nu gratis!