
HERO Automation voor vakmensen
Jouw digitale assistent voor de dagelijkse administratie
HERO Automation vereenvoudigt je werkdag en geeft je meer tijd voor wat echt belangrijk is: vakwerk leveren. Flexibel, schaalbaar en afgestemd op jouw behoeften: HERO Automation tilt jouw bedrijf naar een hoger niveau!
Wat is HERO Automation?
Met de alles-in-één software voor aannemers van HERO kun je jouw hele administratie nu al eenvoudig en digitaal beheren. Voor een nog efficiëntere werkproces is er nu HERO Automation: Onze nieuwe service neemt terugkerende taken zoals emails naar klanten en afsprakenplanning uit handen, zodat jij je volledig op je vak kunt richten.
Hoe werkt het? HERO Automation voegt slimme automatiseringen toe aan je bestaande account en neemt tijdrovende administratieve taken zoals het verzenden van klantmails of het delen van projectgegevens over. Kies zelf welke modules je wilt integreren en combineer ze tot een op maat gemaakt automatiseringspakket – dé perfecte oplossing voor jouw bedrijf!
Plan vandaag nog een demo-afspraak in: Samen vinden we de ideale oplossing om tijd te besparen, je klanten te imponeren en je bedrijf duurzaam te laten groeien.
Geautomatiseerde communicatie en transparante processen voor tevreden klanten
Hoe kun je HERO Automation inzetten in je dagelijkse werkzaamheden? Hier volgen een aantal voorbeelden. Een voorbeeld van hoe onze service je helpt bij projectbeheer: verstuurautomatisch een mail naar klanten om ze op de hoogte van de status van het project. Ook kun je nu automatisch taken toewijzen aan medewerkers als de projectstatus verandert. Je team ontvangt meteen een e-mailnotificatie – mogelijk gemaakt door onze taakbeheer-module! Een andere mogelijkheid die HERO Automation biedt is tijd besparen met hetefficiënter plannen van afspraken met klanten. Met een gepersonaliseerde, automatisch verstuurde link kunnen klanten eenvoudig een afspraak boeken, die direct in de planningwordt opgeslagen. Perfect voor adviesgesprekken of projectafstemmingen!
Deze module biedt ook waardevolle ondersteuning tijdens de uitvoering van projecten: Visuele updates, zoals foto’s van de voortgang, kunnen automatisch per e-mail naar klanten worden verzonden.Documenten en plannen worden eenvoudig gedeeld via een gepersonaliseerde uploadlink, waardoor het proces sneller en efficiënter verloopt. Met deze automatiseringen creëer je transparantie, bespaar je tijd op administratie en maak je indruk op je klanten.