Hoe kun je HERO Automation inzetten in je dagelijkse werkzaamheden? Hier volgen een aantal voorbeelden. Een voorbeeld van hoe onze service je helpt bij projectbeheer: verstuurautomatisch een mail naar klanten om ze op de hoogte van de status van het project. Ook kun je nu automatisch taken toewijzen aan medewerkers als de projectstatus verandert. Je team ontvangt meteen een e-mailnotificatie – mogelijk gemaakt door onze taakbeheer-module! Een andere mogelijkheid die HERO Automation biedt is tijd besparen met hetefficiënter plannen van afspraken met klanten. Met een gepersonaliseerde, automatisch verstuurde link kunnen klanten eenvoudig een afspraak boeken, die direct in de planningwordt opgeslagen. Perfect voor adviesgesprekken of projectafstemmingen!
Deze module biedt ook waardevolle ondersteuning tijdens de uitvoering van projecten: Visuele updates, zoals foto’s van de voortgang, kunnen automatisch per e-mail naar klanten worden verzonden.Documenten en plannen worden eenvoudig gedeeld via een gepersonaliseerde uploadlink, waardoor het proces sneller en efficiënter verloopt. Met deze automatiseringen creëer je transparantie, bespaar je tijd op administratie en maak je indruk op je klanten.