Wat is HERO Automation?
Met de alles-in-één kantoorsoftware van HERO kun je tijdrovende administratieve taken eenvoudig en digitaal afhandelen. Voor nóg snellere workflows is er nu HERO Automation: onze nieuwe dienst breidt jouw bestaande software uit met slimme automatiseringsmodules die je ondersteunen bij terugkerende werkzaamheden, simpel, efficiënt en volledig automatisch. Of het nu gaat om bestandsoverdracht, e-mails of afspraken: HERO Automation neemt vervelende routineklussen van je over zodat jij je volledig kunt focussen op je vak.
Stel je HERO Automation voor als een onzichtbare assistent die op de achtergrond betrouwbaar met je meewerkt. Je hebt de keuze uit allerlei handige modules, die je naar wens kunt combineren tot een oplossing die precies past bij jouw bedrijf , uiteraard helpen wij je daar graag bij.
Hoe ziet dat er in de praktijk uit? In dit artikel laten we je aan de hand van een concreet voorbeeld uit het klantenbeheer zien hoe HERO Automation je werkprocessen optimaliseert en tegelijkertijd de tevredenheid van je klanten verhoogt. Ontdek HERO Automation en stap in de wereld van geautomatiseerde workflows!