Afbeelding: Hero facturatieprogramma

Facturatieprogramma voor professionals

Ben je op zoek naar een intuïtief facturatieprogramma waarmee je de facturatie en boekhouding digitaal kunt regelen? Met HERO kunnen vakmensen en ondernemers in de bouw en installatie branche in slechts enkele minuten online berekeningen, offertes en facturen maken - natuurlijk in je eigen huisstijl en in de HERO-app, ook onderweg!

Onze partners

Inhoudsopgave

Afbeelding: Hero facturatieprogramma

Eenvoudig digitale facturen maken

Administratie en boekhouding mag geen tijdverspiller zijn voor vakmensen, aannemers en dienstverleners. Met HERO maak je in recordtijd online offertes en facturen. Alle klantgegevens, materiaalprijzen en informatie worden in een modern, cloudgebaseerd CRM-systeem opgeslagen en documenten kun je via drag & drop toevoegen.

Met aanpasbare sjablonen voor documenten bespaar je veel tijd bij het maken van facturen. Totalen, btw-tarieven en andere waarden worden automatisch berekend. Alle gegevens en documenten worden veilig in de cloud opgeslagen en kunnen eenvoudig vanuit de software naar klanten digitaal worden gestuurd. Via de HERO-app kunnen handtekeningen van klanten ook rechtstreeks op de smartphone of tablet worden verkregen.

Afbeelding: Hero factuurprogramma

Offertes en facturen in de eigen huisstijl

Een gemaakte offerte wordt met een paar klikken in HERO omgezet in een factuur. Natuurlijk kun je alle documenten in jullie eigen huisstijl maken, zodat je klanten jouw bedrijf onthouden. Moeilijk gedoe met Excel-spreadsheets of Word-documenten is verleden tijd en gegevens hoeven niet langer handmatig worden overgezet.

In HERO werk je met kant-en-klare kostenpunten en hoef je maar één keer tijd en werk te steken in het opzetten van het facturatie programma om vervolgens met één druk op de knop geautomatiseerde offertes, pakbonnen en facturen in jullie huisstijl te maken. Ook een nacalculatie is via een doel-/werkelijke vergelijking met HERO mogelijk. Dankzij HERO breng je weer meer tijd door bij klanten en win je in recordtijd nieuwe klanten door snel kostenramingen op te stellen. Probeer HERO nu gratis!

HERO: Software voor vakmensen, voor kantoor en bouwplaats

Afbeelding: Hero vaksoftware
Afbeelding: Hero factuurprogramma

Boekhouding digitaliseren

HERO is bij uitstek geschikt om de gehele boekhouding van een vakbedrijf te digitaliseren. Alle documenten worden rechtsgeldig opgesteld en opgeslagen. Je behoudt altijd het overzicht over de projectstatus, ontvangen betalingen en reeds afgeronde projecten. Als je ziet dat een betaling nog niet is ontvangen, kun je eenvoudig herinneringen en aanmaningen vanuit de software verzenden.

In HERO kan ook de werktijd van jouw medewerkers projectspecifiek worden vastgelegd en geëvalueerd. De veilige registratie en opslag van alle gegevens in de cloud maakt een goed online beheer van jouw bedrijf mogelijk. Natuurlijk kunnen documenten en gegevens ook worden geëxporteerd naar Excel of PDF.

Afbeelding: Hero factuurprogramma

Facturatie programma en software als App

Met de cloudsoftware van HERO heb je kantoor altijd op elk apparaat bij de hand. Je hebt eenvoudig toegang tot de software via elke browser - dus zowel via Windows als via Mac, iOS of Android. Daarnaast biedt de handige HERO-app voor iOS en Android nog meer voordelen. Informatie over een taak, inclusief foto's en video's van de locatie bij de klant, kan realtime worden gedeeld.

Zo hebben jouw buitendienst- en kantoormedewerkers altijd een volledig overzicht van alle projecten. Als er problemen zijn omdat materiaal of gereedschap ontbreekt, kan dit direct worden genoteerd en besteld door de kantoormedewerkers. Het maken van documenten is ook geen probleem in de app. Maak direct bij jullie klanten een nauwkeurige offerte met alle berekeningen en laat deze direct bevestigen met een digitale handtekening.

Extra functies in één software

HERO is niet alleen een facturatie programma, maar een volledige software voor de digitalisering van een vakbedrijf in de installatie of de bouw. Alle gegevens en informatie over projecten en medewerkers worden overzichtelijk en centraal gebundeld: Verlofaanvragen, tijdregistratie, projectstatus en overzicht van in (gepland) gebruik van voertuigen en gereedschappen houd je met HERO altijd in het oog.

Zo voorkom je niet alleen administratieve fouten, maar werken jullie ook efficiënter en hebben jullie meer tijd voor klanten. Kantoorwerk en samenwerken wordt kinderspel met HERO. Je kunt de software 14 dagen gratis en vrijblijvend uitproberen. Probeer HERO nu!

Afbeelding: Hero facturatieprogramma

HERO: Vaksoftware voor professionals

Gratis adviesgesprek