Afbeelding: Hero facturatieprogramma

Facturatieprogramma voor professionals

Bent u op zoek naar een intuïtief facturatieprogramma waarmee u de facturatie en boekhouding digitaal kunt afhandelen? Met HERO kunnen ambachtslieden en dienstverleners in slechts enkele minuten online berekeningen, offertes en facturen maken - natuurlijk in hun eigen huisstijl en in de HERO-app, zelfs onderweg!

Aanbevolen door

Op deze pagina


Afbeelding: Hero facturatieprogramma

Eenvoudig digitale facturen maken

De boekhouding mag geen tijdverspiller zijn voor ambachtslieden, aannemers en dienstverleners. Met HERO maakt u in recordtijd online offertes en facturen. Alle klantgegevens, materiaalprijzen en informatie kunnen in een modern, cloudgebaseerd CRM-systeem worden opgeslagen en documenten kunnen via drag & drop worden toegevoegd.

Met aanpasbare sjablonen voor documenten bespaart u veel tijd bij het maken van facturen. Totalen, btw-tarieven en andere waarden worden automatisch berekend. Alle gegevens en documenten worden veilig in de cloud opgeslagen en kunnen eenvoudig vanuit de software naar klanten online worden gestuurd. Via de HERO-app kunnen handtekeningen van klanten ook rechtstreeks op de smartphone of tablet worden verkregen.

Afbeelding: Hero factuurprogramma

Offertes en facturen in de eigen huisstijl

Een gemaakte offerte kan met een paar klikken in HERO worden omgezet in een factuur. Natuurlijk kunt u alle documenten in uw eigen huisstijl maken, zodat uw klanten uw bedrijf zullen onthouden. Moeilijk gedoe met Excel-spreadsheets of Word-documenten is dus overbodig en gegevens hoeven niet langer met de hand te worden overgedragen.

In HERO werkt u met kant-en-klare kostenpunten en hoeft u maar één keer tijd en werk te steken in het opzetten van het factuurprogramma en het ontwerp om vervolgens met een druk op de knop geautomatiseerde offertes, pakbonnen en facturen in uw huisstijl te maken. Ook een nacalculatie is via een doel-/werkelijke vergelijking met HERO mogelijk. Dankzij HERO brengt u weer meer tijd door bij uw klanten en wint u in recordtijd nieuwe klanten door snel kostenramingen op te stellen. Probeer HERO nu gratis!

HERO: Software voor vakmensen, voor kantoor en bouwplaats

Afbeelding: Hero vaksoftware
Afbeelding: Hero factuurprogramma

Boekhouding digitaliseren

HERO is bij uitstek geschikt om de gehele boekhouding van een ambachtelijk bedrijf of bouwbedrijf te digitaliseren. Alle documenten worden rechtszeker opgesteld en opgeslagen. U behoudt altijd het overzicht over de projectstatus, ontvangen betalingen en reeds afgeronde projecten. Als u ziet dat een betaling nog niet is ontvangen, kunt u eenvoudig herinneringen en aanmaningen vanuit de software verzenden.

In HERO kan ook de werktijd van uw medewerkers projectspecifiek worden vastgelegd en geëvalueerd. De veilige verzameling en opslag van alle gegevens in de cloud maakt een goed online beheer van uw bedrijf mogelijk. Natuurlijk kunnen documenten en gegevens ook worden geëxporteerd naar Excel of PDF.

Afbeelding: Hero factuurprogramma

Factuurprogramma en software als app

Met de cloudsoftware HERO hebt u uw kantoor altijd op elk apparaat bij u. U hebt eenvoudig toegang tot de software via elke browser - dus zowel via Windows als via Mac, iOS of Android. Daarnaast biedt de handige HERO-app voor iOS en Android nog meer voordelen. Informatie over een taak, inclusief foto's en video's van de bouwplaats, kan bijvoorbeeld in realtime worden gedeeld.

Zo hebben uw buitendienstmedewerkers en het kantoor altijd een volledig overzicht van alle projecten. Als er problemen zijn omdat materiaal of gereedschap ontbreekt, kan dit direct worden genoteerd en besteld door de kantoormedewerkers. Het maken van documenten is ook geen probleem in de app. Maak direct bij uw klanten een nauwkeurige offerte met alle berekeningen en laat deze direct bevestigen met een digitale handtekening.

Extra functies in één software

HERO is niet alleen een facturatieprogramma, maar een volledige software voor de digitalisering van een ambachtelijk bedrijf of bouwbedrijf. Alle gegevens en informatie over projecten en medewerkers worden overzichtelijk en centraal gebundeld: Verlofaanvragen, tijdregistratie, projectstatus en resource-overzicht van voertuigen en gereedschappen houdt u met HERO altijd in het oog.

Zo voorkomt u niet alleen administratieve fouten, maar werkt u ook efficiënter en hebt u weer meer tijd voor uw klanten. Kantoorwerk wordt kinderspel met HERO. U kunt de software 14 dagen lang gratis en vrijblijvend uitproberen. Probeer HERO nu!

Afbeelding: Hero facturatieprogramma

HERO: Vaksoftware voor professionals

Gratis adviesgesprek